ავტომობილის ბრენდირება შეიძლება შემდეგი მასალებით: სტიკერი, ორაკალი, ბადე-სტიკერი, შუქ-ამრეკლი არაკალით.
ბევრს სმენია ბრენდირების შესახებ, თუმცა ჩვენ გარდა ამისა, შევეცდებით მის ეფექტიანობაშიც დაგარწმუნოთ.
მოსიარულე ტიპის რეკლამირება ჩვენს დროში ერთ-ერთი მოთხოვნადი და ეფექტიანი რეკლამაა. თუ კომპანიას ჰყავს თუნდაც რამდენიმე ავტომანქანა, სამარშუტო ტაქსი ან სხვა ტრანსპორტი, რომელიც ქალაქის მასშტაბით მოძრაობს - რატომ არ უნდა გამოვიყენოთ ის, როგორც სარეკლამო საშუალება?
მით უმეტეს, როცა თქვენი მოსიარულე რეკლამა, იმოძრავებს მთელი ქალაქის მასშტაბით და სხვადასხვა დროს, სრულიად განსხვავებულ სეგმენტებს აითვისებს
ავტომანქანების ბრენდირება შესაძლებელია გამოგადგეთ:
მაღაზიათა ქსელებისა და დისტრიბუციისათვის;
სატრანსპორტო კომპანიებისთვის, თქვენივე, თუ სხვა კომპანიების რეკლამის გასაყიდად
კომპანიის საკუთრებაში არსებული თუნდაც რამდენიმე მანქანის ბრენდირებისთვის
ავტომანქანის წინა და უკანა ნაწილის ბრენდირების დროს თქვენ მოახდენთ მძღოლების სეგმენტის ათვისებას, გვერდების ბრენდირების დროს - ტროტუარზე მოსიარულე ადამიანების, ხოლო მანქანაში - შიდა ნაწილში განთავსებული სტიკერებით - მგზავრების ყურადღებას მიიპყრობთ.